KRAAK – Arvopohjaista markkinointia vastuullisille yrityksille.

Vastuullisen markkinoinnin edelläkävijä Suomessa – Kraak pitää aina hyvisten puolta

Artikkeli on julkaistu alunperin Markkinointiuutisissa.  Kun Daniela von Poratilta kysyy, mitä vastuullinen markkinointi heille merkitsee, on vastaus selvä.”Se tarkoittaa, että me markkinoimme asioita, jotka tekevät tästä maapallosta vähän paremman paikan”, hän...
Lue lisää
Google hakusanamainonta kirjoitettuna erillisinä kirjainpalikoina

Google hakusanamainonta – kaikki mitä sinun siitä tarvitsee tietää!

Google hakusanamainonta kiinnostaa, mutta kaikki siihen liittyvä menee yli hilseen? Olet oikeassa paikassa. Tässä blogipostauksessa kerromme kaiken mitä sinun Google hakusanamainonnasta tarvitsee tietää. Google hakusanamainonta on parhaimmillaan erittäin tehokas mainonnan keino....
Lue lisää

Suomalainen menestysresepti syntyi vahvalla yhteistyöllä – miksi Fallero onnistui?

Fallero on täysin kotimainen härkäpapufalafel, joka voitti Suomalainen menestysresepti-kilpailun vuonna 2021. Mikä vauhditti sen menestystä? Falleron takana ovat kasvipohjaisiin elintarvikkeisiin erikoistuneen Mums OY:n yrittäjät Marjaana Pohjola sekä Katariina Vesterinen. Heillä...
Lue lisää

Kalavale, jonka syöttiin tarttuvat ihan kaikki

KALAVALE, JONKA SYÖTTIIN TARTTUVAT IHAN KAIKKI Vanha kalastaja Svensson savustaa Kalajoella porkkanaa kuin lohta ja säilöö purkkiin. Silliäkin häneltä löytyy, paitsi että siinä ei ole silliä ollenkaan! Sillitön silli onkin...
Lue lisää
Kuvassa on teksti: Bye bye google universal analytics sekä värikäs kuva, jossa on erilaisia graafeja sekä suurennuslasi

Bye bye Google Universal Analytics!

Bye bye Google Universal Analytics!
 GA4 on Googlen tuorein analytiikkatyökalu. Google Universal Analytics vaipuu unholaan viimeistään tämän vuoden heinäkuussa, kun Google Universal Analytics -versio (UA) lopettaa datan keräämisen verkkosivuilta 1.7.2023....
Lue lisää

6 visuaalista trendiä vuodelle 2023

6 visuaalista trendiä vuodelle 2023 Miltä ensi vuosi näyttää graafisen suunnittelun ja visuaalisten trendien kannalta? Mediatoimisto Kraakin visuaalisen suunnittelun osasto otti suurennuslasin ja kristallipallon käteen sekä tutki tarot-korteista, miltä ensi...
Lue lisää

Kiitos uutiskirjeen tilauksesta!