fbpx

KRAAK – Kun keskinkertainen markkinointi ei riitä.

KRAAK & some

Tekemisen keskiössä Facebook ja Instagram

Markkinointi

Sosiaalinen media

Sosiaalinen media on tärkeä palanen yrityksen viestintää ja markkinointia. Sen kautta on mahdollisuus kohdata asiakkaita, saada heiltä suoraa palautetta sekä tietoa heidän mieltymyksistään.

Sosiaalista mediaa kannattaa hyödyntää suunnitelmal­lisesti

Sosiaalisen median avulla yritys pystyy vaikuttamaan ihmisten mielipiteisiin ja sitä kautta parhaimmillaan jopa heidän ostokäyttäytymiseensä. Suunnitelmallisen some-sisällöntuotannon avulla organisaatio voi rakentaa kestävää verkkobrändiä ja ansaita orgaanista näkyvyyttä.

Some ei ole yhtä kuin yksi ainoa kanava, mutta yrityksen ei toisaalta tarvitse olla kaikissa kanavissa yhtä aikaa. Mikäli yrityksen resurssit ovat rajalliset, on parempi tehdä häikäisevää sisältöä vain yhdelle kanavalle, jos suurin osa yrityksen asiakkaista on siellä. Sosiaalisen median sisällöntuotanto, mainonta ja kampanjat on syytä toteuttaa yhdenmukaisesti ja suunnitelmallisesti, eikä rohkeaa otetta kannata unohtaa. Somessa, jos jossain, on syytä antaa mielikuvituksen laukata, esiintyä pilkettä silmäkulmassa ja antaa brändin puhjeta kukkaan.

Tekemisen keskiössä Facebook ja Instagram

Suomessa suosituimmat sosiaalisen median palvelut olivat vuonna 2019 WhatsApp, YouTube, Facebook ja Instagram. Kraak suositteleekin asiakkaitaan yleensä aloittamaan some-tekemisen Facebookista ja Instagramista. Toki autamme myös muiden kanavien, vaikkapa LinkedInin, Twitterin ja Pinterestin kanssa.

Kraak tekee sosiaaliseen mediaan puolestasi esimerkiksi:

  • Yksittäiset ja jatkuvat mainoskampanjat
  • Sisällöntuotannon suunnittelun ja toteutuksen (tai ohjeistuksen sisällöntuotannon tekemiseen yrityksen omilla resursseilla)
  • Pitkän tähtäimen kokonaisvaltaiset strategiat (ja niiden toteutuksen)

Jos yrityksesi resurssit eivät riitä mainonnan tai sosiaalisen median toteutukseen sillä tarmolla kuin haluaisit, anna meidän kertoa, miten me voimme auttaa!

 

 

Ihmiset eivät osta tuotteita tai palveluita. He ostavat tarinoita, suhteita ja taikaa!